BMW – Redefining luxury

BMW. Redefining luxury by The Oval Office

Luxedrukwerk voor luxe-automerk. BMW meets The Oval Office meets Stockmans. Lifestyle, vormgeving, papier, kunstdruk en artisanale afwerking in één.

“Wanneer ervoer u voor het laatst intens geluk, een overwacht, bijna perfect moment waardoor de tijd wat trager tikte en uw hart sneller ging slaan ? … We willen u verrassen en ontroeren, verrijken en verbinden … Luxe is perfectie.” Eddy Haesendonck, CEO BMW Group Belux

De eerste indruk. De cover als statement: een tactiel volvlak op Munken Rough, als simulatie van leer met een eenvoudige zilveren foliedruk. Een Singer naaidraad, zichtbaar en voelbaar op de rug van deze luxebrochure. Onzichtbaar: een ‘retouche’ op de rug met een donker stiftje. Binnenin: eclatante, kleurrijke beelden en getuigenissen van opinion leaders uit de zaken-, sport of culinaire wereld op een mat gestreken luxepapier. Kortom het drukwerk benadert de strategische visie en missie van BMW. Dank je The Oval Office en BMW om samen dit project te creëren.

www.bmw.be
www.theovaloffice.be